Τις πηγές και τους τρόπους μετάδοσης του ιού Διαδικασίες ενημέρωσης των αρμοδίων του ξενοδοχείου και των ίδιων των πελατών Συμπεριφορά και ενέργειες σε περίπτωση ασθένειας από το προσωπικό Μεθόδους και πρακτικές καθαρισμών και απολύμανσης των εντοπισμένων σημείων με βάση την επικινδυνότητα και την πιθανότητα μετάδοσης της ασθένειας Μεθόδους και επικοινωνιακή προσέγγιση των επισκεπτών Τήρηση των βασικών μέτρων αποφυγής μετάδοσης του ιού αναφορικά με επιμελή και τακτικό πλύσιμο χεριών, αποφυγή χειραψιών, τήρηση αποστάσεων, αποφυγή επαφής των χεριών με τα μάτια, μύτη και στόμα και υγιεινή της αναπνοής Διατήρηση αρχείων εκπαίδευσης και τεκμηρίωσης της πρόσληψης για κάθε εργαζόμενο Ενημέρωση επί των ευθυνών των αρμοδίων του ξενοδοχείου σε περίπτωση κρούσματος είτε στο προσωπικό είτε στους πελάτες.

Περιεχόμενα Εκπαιδευτικού Προγράμματος

  • Τις πηγές και τους τρόπους μετάδοσης του ιού
  • Διαδικασίες ενημέρωσης των αρμοδίων του ξενοδοχείου και των ίδιων των πελατών
  • Συμπεριφορά και ενέργειες σε περίπτωση ασθένειας από το προσωπικό
  • Μεθόδους και πρακτικές καθαρισμών και απολύμανσης των εντοπισμένων σημείων με βάση την επικινδυνότητα και την πιθανότητα μετάδοσης της ασθένειας
  • Μεθόδους και επικοινωνιακή προσέγγιση των επισκεπτών
  • Τήρηση των βασικών μέτρων αποφυγής μετάδοσης του ιού αναφορικά με επιμελή και τακτικό πλύσιμο χεριών, αποφυγή χειραψιών, τήρηση αποστάσεων, αποφυγή επαφής των χεριών με τα μάτια, μύτη και στόμα και υγιεινή της αναπνοής
  • Διατήρηση αρχείων εκπαίδευσης και τεκμηρίωσης της πρόσληψης για κάθε εργαζόμενο
  • Ενημέρωση επί των ευθυνών των αρμοδίων του ξενοδοχείου σε περίπτωση κρούσματος είτε στο προσωπικό είτε στους πελάτες.

Κλείστε θέση τώρα

Products not found.

Εναλακτικά

Κατεβάστε και στείλτε μας την Αίτηση συμμετοχής στο

training@bqc.gr